مریخ کےلیے ’’خلائی ٹڈے‘‘ کی کامیاب آزمائشی پرواز

مریخ کےلیے ’’خلائی ٹڈے‘‘ کی کامیاب آزمائشی پرواز

 12:15 pm  

ٹیکساس: مورخہ 26 اگست کو ’’اسپیس ایکس‘‘ کے پروٹوٹائپ راکٹ ’’اسٹار ہاپر‘‘ (Starhopper) نے کامیاب آزمائشی پرواز مکمل کرلی۔ یہ راکٹ بالکل سیدھی اُڑان بھر سکتا ہے اور مطلوبہ مقام پر عموداً اُتر بھی سکتا ہے۔ علاوہ ازیں، اسے بار بار استعمال بھی کیا جاسکتا ہے۔ اردو داں طبقے کی دلچسپی کےلیے اسے ’’خلائی ٹڈا‘‘ بھی کہا جاسکتا ہے۔

یہ تجرباتی راکٹ، خلائی سفر کا جنون رکھنے والے مشہور امریکی تاجر ایلون مسک کے ادارے ’’اسپیس ایکس‘‘ کے ماہرین نے تیار کیا ہے۔ اس ادارے کا مقصد خلائی سفر کو آسان اور کم خرچ بناتے ہوئے، مریخ پر انسانی بستیاں بسانا ہے۔ اسٹار ہاپر اسی سلسلے کی پہلی کڑی ہے۔

یہ تجرباتی راکٹ اپنی پہلی دو آزمائشوں میں زمین سے صرف چند انچ ہی بلند ہوسکا تھا جبکہ تیسری آزمائشی پرواز کے دوران یہ 20 میٹر بلندی تک پہنچا۔ البتہ ان تینوں آزمائشوں کے دوران، حفاظتی نقطہ نگاہ سے، اسٹار ہاپر کو باریک لیکن مضبوط تاروں سے باندھے رکھا گیا تھا۔ لیکن 26 اگست کو جنوبی ٹیکساس کے دور افتادہ مقام سے اپنی آخری اور بھرپور آزمائش میں اس کے ساتھ کوئی تار منسلک نہیں تھی جبکہ یہ نہ صرف 57 سیکنڈ تک فضا میں رہا بلکہ 150 میٹر (تقریباً 500 فٹ) کی بلندی تک بھی پہنچا، جس کے بعد یہ ایک اور مقام پر عموداً اتر گیا۔

 

اگرچہ یہ راکٹ اس سے بھی زیادہ بلندی تک جاسکتا تھا لیکن امریکی حکومت کی عائد کردہ پابندیوں کے تحت اسے صرف 150 میٹر بلندی تک ہی پرواز کرنے کی اجازت ملی۔ اسپیس ایکس کی جانب سے اس کامیاب پرواز کی ایک ویڈیو بھی یوٹیوب پر شیئر کرائی گئی:

تمام اشاعت کے جملہ حقوق بحق ادارہ محفوظ ہیں۔
Copyright © 2019 Urdu News. All Rights Reserved